Todd Allison & the Petunia Violet logo

023 - "i told you i'm busy"

March 3rd, 2009, 2:00 am



« First ‹ Previous Next › Newest »

Author Comments

nozmo February 24th, 2009, 11:17 pm
YOU LOOK TIRED, ALLISON Mysterious phone calls?! THAT CAN'T BE GOOD.
Advertisement December 10th, 2018, 4:59 am

Post A Comment

User Comments

prettymountain (Guest) March 3rd, 2009, 7:14 am
yes, first comment! Now if only I had something worthwhile to say lol Either way, awesome work^^
Hungryformore21 March 3rd, 2009, 7:34 am
oh my.... could it be the fire lady?
EDIT: is that a violet by the phone?
empress blia March 3rd, 2009, 8:03 am
todd allison really needs to go out more often. ;-)
Purple$ubstance March 3rd, 2009, 10:10 am
BLIMEY!!! Allison: ugh, my frigerator got out agian, I'll be back when I catch it.
CitrusBee March 3rd, 2009, 1:55 pm
He has mad woman multitasking skills. Holding the phone with your shoulder, while stitching up Petunia's sweater? I've only seen my aunt able to do that. I love the way you draw shoulders. <3
Nozmo (too lazy to log in) (Guest) March 3rd, 2009, 2:01 pm
Hungryformore21: CORRECT! It's actually the viola banksii.
hiruda March 3rd, 2009, 2:58 pm
ohohoho who was that? XDDD

I love his expressions~
Lark March 3rd, 2009, 5:03 pm
Gosh, poor Petunia still looks pretty dazed ;__;
Hungryformore21 March 3rd, 2009, 5:05 pm
Nozmo:
WAIT! does that mean this comic is taking place in AUSTRALIA!!?!
OH WHAT FUN!
EDIT: umm... when you say "CORRECT" do you mean that he IS talking to the fire lady, or that, yes, that is a Violet?
*Suki* March 3rd, 2009, 6:04 pm
OAO;; Oh my.
keoko-dono March 3rd, 2009, 8:07 pm
Allison has what people would call "women" talents but scratch that (talents dont belong to just men or women!), they are useful talents and his attitude is sorta too man like to make him girl like. idk how to describe it lol
nozmo March 3rd, 2009, 9:40 pm
Hungryformore21: Haha, I meant you were right about the violet. x)
Theenglish March 5th, 2009, 8:36 pm
You know, his hair reminds me an awful lot of Tin tin's D:
And my middle name is Allison FTW!!
LAZIER (Guest) April 24th, 2009, 2:16 pm
HOMG HE'S BEAUTIFUL. :]
UpsideDown8 September 4th, 2009, 5:37 pm
I retrieve my previous magic statement and am now saying that he has a CLONE(maybe)!! XD

Post A Comment