The first time Petunia Elkwood met Todd Allison was an accident and the next time she met him was also an accident. It was also an accident that they came to live next door to each other in an apartment and it was perhaps an accident still when Petunia Elkwood found out something about Todd Allison that she wasn't quite sure what to make of. Updating at MangaMagazine.net

004 - "fine as rain" on January 4th, 2011, 2:00 am


average rating: 5.00

post a comment

AND THERE HE IS

December 29th, 2010, 12:58 am - nozmo

Now back to where we left off! (aka end of first chapter)


okay I planned this out and it looks like if I update every tuesdays and thursdays, this chapter will conclude on march 3rd.
LET'S DO THIS!!! *eats motivation bars*

December 13th, 2017, 10:13 pm - Advertisement

January 4th, 2011, 4:19 am - Jazeki

I wish I had glasses like that.

January 4th, 2011, 11:43 am - King.Moptop

new catch phrase:
"I'm fine as rain!"

January 4th, 2011, 12:10 pm - ChaoticTrilby

O.O Violet...Oh, is she the lady who burned down that building near the beginning? If she is, then the title of this comic makes me wonder if there's some sort of connection between Petunia and Violet. :o Hmm...

And for some reason, I love this glasses-wearing character. :| It must be the glasses. And the bowtie. Can't wait for next page! :)

January 4th, 2011, 12:16 pm - Pigo

Hah this chapter ends on my birthday :D

Anyway glad to see you're updating again... Your comics are a big inspiration/motivation to me.

January 4th, 2011, 1:59 pm - Catiris

I'm excited to see Todd Allison again... I thought he would never return, lol.

Also, I believe the expression is "right as rain"

January 4th, 2011, 2:43 pm - nozmo

Catiris: It is... this is my fault, I thought I heard it like that one time. LOL or maybe I heard it wrong. oh well thanks for letting me know

and never return? worry not, Todd is pretty much in every page from this point onwards.

January 4th, 2011, 5:01 pm - Catiris

Haha I meant like the whole comic, but yess. yay
I bet he hit his head rescuing Petunia, poor chap

Sorry, hope I wasn't just being annoying stating the obvious. I guess I would want someone to tell me if I didn't know haha.
I think it's the double "R"s that help me remember.

January 4th, 2011, 5:36 pm - ravengreenleaf

Pfft, Todd yelling 'Fine as Rain' seems pretty showing for how tired he is. Just a little slip but since it's something of a cliche phrase that little mistake tells a lot.

You're back!!!

January 5th, 2011, 2:01 am - NatNat (Guest)

I'm so SO SO HAPPY!

Thank you for making this comic :D :D :D

BTW I love the street lights ;)

January 5th, 2011, 12:10 pm - Terra Meepers

Lol -> "I'M FINE AS RAIN!"
That's my new favorite quote next to the Chuck Norris facts.
I have a feeling I might end up saying it often.

Especially because it's been raining non-stop in CA Central Valley.. hnngh.. XP

January 5th, 2011, 5:53 pm - Falling Sky

"I'M AS FINE AS RAIN."

Rain can sometimes not be so great, Todd. Like this morning when they ruined my new boots. Q_Q


F-F-F-F-F-

DID HE SAY VIOLET. I WONDER WHO THAT IS. -Shirty eyed- Now a bunch of theories are eating at my brain cells. I BET ITS THE WOMAN WHO BURNED DOWN THE POST OFFICE OR SOMETHING, WHICH MEANS SHE MUST HAVE SO SIGNIFICANT CONNECTION TO PETUNIA HENCE THE TITLE OF THIS COMIC.

BTW What IS the name of the brown-haired gent?


I loved stressed Todd. He looks like hes about to explode on somebody and thats cool. ;D

January 5th, 2011, 10:35 pm - schumie

Yay, so glad to see Todd and Petunia again :)

January 10th, 2011, 7:25 pm - sundaylunch

Vioooleeetttt what role do you play in this?? c: yesss I'm excited to find out...

heh, and even if it is "right as rain," I figure a half-conscious Todd would just shout the first thing that came to him, so it's all perfect and hilarious XD

I like those lights in the background, too.